Presentation - KIBA

Min lilla bebis vovve! :D
Kiba är då min helt egna hund och är en jack russel korsning med ett väldigt korkat humör. 
Snäll och snöt och gör allt jag vill. *HOST* Hon gör hälst inte som jag vill jusst nu men hon brukar de. Trottsåldern är de värsta som finns vafan xD
Far: ??
Mor: Sally
Kiba har flera kull syskon och även halvsyskon ifrån Sally's tidigare kullar. 
Har du en valp efter en Strävhårig Jackrussel vid namn Sally ifrån Ljungbyhed(Klippan, Skåne) så kan ni väl säga till? 
Hade vart askul att snacka med någon som har ett syskon till lilla Kiba! ^^<3
Jo. hon blir 2år nu i maj :)


Kommentarer
» Elvira

Hej kära du , jag har några kontakter ;)

2011-03-13 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback