Musik och rekord

TJA TJA BLOGGEN !!!
Bara för att jag har så extremt roligt så tänkte jag att jag skulle ta en koll igenom all min musik och skriva här vad jag tycker om den! :)
Vi kollar med andra ord igenom mina listor på Spotify (Y)

Vi börjar med;
Starred
Like a G6;
En tjatig låt jag hatar men som ja inte kan låta bli att lyssna på xD
Ja de var de ända jag hade att säga om.
Är sjukt pissigt jävla trött så palla inte kolla igenom all musik XD

O jo. Hunden löper och har blodat ner soffan -.-" jävla hund D:
O med tanke på att de är visning på huset lite när o var så är mamma sadface.
Aja.
Finns de något som ni vill att jag ska skriva om här på bloggen? 

Kom igen!
Hjälp mig få besöks rekord här! :D
Kopiera denna bild; Sätt in på din blogg/bilddagbok :D
Du behöver inte sätta in någon text osv men de vore sjysst med en länk :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback