BOXNING!

Tjena Tjena hela världen !
Idag var de en längtråkig dag i skolan som slutade med att jag och Annie åkte in till stan och köpte ett par skor till mig 8D
Har äntligen ett par ordentliga idrottskor ! <3 Visserligen kostade dom 1000kr men fick 10% rabatt bara för att jag är student (Y) + ett par strumpor ! Ett par till mig och ett par till Annie :D
Löplabbet är fanide asbra (Y)<3
Sen bar de av runt i stan lite för att sedan leta sig upp till Olympia för boxning !
Ja ni läte rätt, BOXNING är vad jag har börjat på!
Så jävla skojj!
Tillomed Annie blev förvånad över ett utav mina slag xD
Även jag blev de (Y) Men har man 'pms' och är sjukt arg på någon så kan man få till de lite ibland! ;)
Fick sedan skjuss hem utav Annies pappa, så sneller :3
Och därefter så blev de Mat och faktist för första gången i hela mitt liv så dricker jag MJÖLK.
Fattar ni? MJÖLK.
Och jag blir inte illamående xD
Aja. Allt för mig denna gång (Y)
Hare bra !

Kommentarer
» Bubbah

Det låter awesome! (;

Men om ska fortsätta boxas så skulle det senare bli bra med ett par boxningsskor (:

2011-01-19 19:25:50
URL: http://bubbah.blogg.se/
» Annie

Haij, va kul att du gilla boxningen, btw, gå ut me hundarna en sväng?;)

xoxo Annie

2011-01-19 19:33:03
URL: http://taspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback