Mina Dagar

Bara för att alla andra gör detta nu så ska jag osså göra de xD

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Presentera Kiba och Flisan.
Dag 3 - Mitt hästliv.
Dag 4 – Vad jag tycker om Krönikor. - Ja. Krönikor.
Dag 5 – Min mobil.
Dag 6 – Mitt Måndags-schema
Dag 7 – Photoshop.
Dag 8 – Dagens Klädsel, Dagens Mat.
Dag 9 – Alla de platser jag bott på.
Dag 10 – Vad är kärlek för mig?
Dag 11 – Intressen.
Dag 12 – Mitt framtida Jobb och sysselsättning.
Dag 13 – Mina kunskaper inom; Teckna.
Dag 14 – Mina Gymnasieval.
Dag 15 – Nattens Drömm.
Dag 16 – Favorit Godis + Läsk.
Dag 17 – Bästa Film 'vuxen' och 'barn'.
Dag 18 – När flyttar jag.
Dag 19 - En stark och svag sida jag har.
Dag 20 – Flisans Kullar.
Dag 21 – Vad är Respekt för mig?
Dag 22 – Hur jag vill att en vän ska vara.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 - Min vita jordängel.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Dag 30 – Min älskade vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback