Tillbaka

Ja jo.
Funderar på att komma tillbaka nu igen!
Så tänkte svara på de frågor jag fick i frågestunden :)

Anonym
Fråga:

finns det något du alltid velat göra, men aldrig tror att du kommer få möjlighet tilll?
Svar: Att få äga min alldeles egna PRE(pura raza española) :)

Anonym
Fråga:

Om du fick göra om någonting i ditt liv, ångra vad som helst. Vad skulle det vara då?
Svar: Att jag kan vara så jävla dum som jag vart i skolan förra veckan. Känner mig skit taskig för en sak. Total ignorerade en annan elev på skolan. Om du läser detta, förlåt.. 
Ja. Där har ni svaren på de. :)
Och så lite bilder på stall Pepinos två schäfrar som slog följe med oss x-antal kilometer xD
O vem fick följa dom mer än halva vägen hem innan dom gick hemmåt frivilligt?! Jo jag. Och jag hade inte ens häst! D: 
Riktigt lågt asså. Riktigt lågt :'( hehe xD<3

Haha ja idag har ni fått en rejäl foto uppdatering! XD
Madde och Annie som rider på Dunder(skäck) och Dingo(brun) och lilla boxern Saga m. Ägare och de två galna schäfrarna! xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback