Hem till `andra´ famljen

Då så. :)
Snart så kommer Harriet(min styvmamma) och hämtar mig sen så ska jag vara hos dom hela helgen :)
Kommer vara lite sorligt att se boxen där Indiana brukade stå och att se Cyckla och Rex gå ensamma i hagen utan någon Indiana.. ;_;
Men men... får väl ta mig i kragen o försöka komma över det..

Jaja... Snart ska man även köpa lite gooooodis :3
MUMS! <3<3

Japp. Senare så ... vet jag inte vad som händer!
Men jag vet att jag har kameran full laddad och kopian utav köpekontraktet fixat och ska ta med :)
Vem vet, kanske man vågar sig upp på Rex om jag får? xD

Aja. Kommer vara väldigt inactiv resten utav helgen, kommer kanske skriva lite imorgon och på söndag. vi får se :)

IndianaRex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback