Hemma igen efter en mysko helg

Japp! Äntligen hemma efter en helg i småland! :)
oj... Förlåt för extremt dålig uppdatering xD<3
Aja. Men iallafall.
Åkte upp i Torsdags -fick 2dagar ledigt ifrån skolan- och då åt vi gött hemma hos mormor och morfar sedan ja... sov vi? xD
Sen på fredagen fick JAG 1000kr utav morfar bara sådär och det var han som skulle firas! D: Också kom moster Pia förbi på kaffe och jag lämnade dom och åkte till mammas farmor med självklart, Mamma.
Mysigt och fick 50kr! :D
Sedan far vi in till nybro och tittade runt lite. Eller ja.. Jag sprang till Bokia och kom ut med två böcker- Legenden om Darren shan 10 och Vampire Academy 2 :3 Skriver mer om de längst ner :P
Aja. Sen sprang jag till Parfymeri Cassandra som min lilla moster äger och driver och där inne var Kiba och mamma och pratade på! xD

Jag sprang självklart in på `kontoret´ och hälsade på lilla Kaspian<3 Han är ju för söööt!<3<3<3
Sen gick jag ut igen och fick veta att jag fått en parfym! O: Luktade jätte gott<3<3 Mamma hade fått en hon också :3
Sedan så ja... Jag köpte 2st Graffiti/Grafitti Nagellack :D Och ett vanligt grönturkost xD Blev ascoolt på naglarna 8D
Sedan köptes en nessesär. Svart-Röd-Vit rutig jätte glad för den måste jag säga! :D<3
Ja. Fick en supersnygg väska ifrån något märke och en Kalender ifrån Hugo Boss xD
Mamma fick också väska och kalender men hon fick en svart nessesär också... >-<

Sen bar det av till törsbo igen och där mötte vi Thomas och Gabriella! :D
Släktens Ystabor! :D
Och så fick Kiba damp! D:
Hon skällde och Skällde som en idiot. Gabriella hälsade hon på och var jätte glad men Thomas. Han var ingen favorit!
Dock lugnade hon sig, Thomas satte sig ner på huk med sidan emot henne och så trippade hon försiktigt fram och hälsade.
Sedan var han en favorit som hon skulle pussa på hela tiden! XD
Sedan så kom ju Thomas på en sak och sa åt mig att han hade något åt mig. HAN OCKSÅ.
Vafan inte min födelsedag tyckte ju jag då... D: T_T
Men så kom han... MED EN TRAVE BÖCKER! xD
True Blood bok 1 till 5! :D<3 Blev super glad :3
Så nu är det mycket att läsa! xD

Sedan så kom även JP och Jonas och sedan kom Malin och Kaspian. Vi lät Kiba och Kaspian springa av sig ute i snön först så att dom fick dampa av sig där xD
Sedan så kom dom in och dom hade ju inte alls damp! Men såklart var ju matbordet första parkett för golv servering XD
Vi: *äter för fullt*
Hundarna: snart så snart så snart så! *väntar på att någon ska tappa något på golvet*
Sedan blev det morfars paketöppning, han fick massor fina grejjer! :3

Sen sov vi.
Dagen där på sa vi hejdå till mormor, morfar, gabriella och thomas och åkte till Dädesjö tillsammans med Pia :3
Vi skulle hem till henne och vara där över natten och äta, dricka gott på dagen :)
HON HAR ETT SÅ OTROLIGT MYSIGT HUS!
Man kände sig verkligen hemma där<3 Gick i kylskåpet och kikade typ hela tiden och hoppades typ varända gång på att det skulle vara en godisbit där xD
Men mer än halva dagen och kvällen så befann jag mig i soffanshörn(Hörn soffa) och läste ut min älskade bok, Legenden om Darren Shan 10 <3<3<3
Älska boken! :D
Sen vid 23 någonting så skickade jag in min bokredovisning till läraren xD
Hoppas hon tyckte de va bra! :D
Sen sov vi. Mamma på soffans långsida och jag på kortsida och jag är över 1.60 och mamma 1.55!!!! >-< D:
Aja. Vi sov gött iallafall.
När jag vaknade satte jag mig med nästa bok, Vampire academy tvååå :3
Sen åt vi frukost, sms:ade min kusin om vi skulle äta tillsammans men dom skulle iväg så nej och så åkte vi hem och åt på McDonalds xD
Mamma skulle ut o röka efter att hon ätit och jag ville ha en glass(vilket hon inte visste om) så jag ställde mig i den enorma kön och väntade. Och väntade. Och väntade. ... osv. i hundra år tills jag äntligen fick min glass! :D<3<3<3
Då gick jag ut till mamma som inte fattade vad jag hållit hus och hade börja tro att jag blivitkidnappad O.o
Shit asså O.o

Aja sen åkte vi hem och nu sitter jag här och skriver. :3
DISSADE, skriver om böckerna i ett eget inlägg så ni inte dör här vilket ni antagligen redan gjort XD

Love till folket
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback