He


Jag, Harriet och Elvira red ut en sväng med pollarna :)
Jag med Douglas, Harriet och Tatanya och Elvira och Cykla.
Mamma följde även hon med fast hon gick med Kiba bakom oss.
Oh jo! Cyklar är livsfarliga, koskit är jätte läskigt och små GENOMSKINLIGA buskar är mordiska enligt Douglas xD
Gud så fjantig han var i slutet utav rundan x3
Och sen höll den klanten på att sätta in baken i taggtråd -.-"
Cyckla var ju inge snabbare så hans huvud var på Cycklas bak inprincip hela vägen tillbaka :P
Men vi testade galoppen och det gick super! Han lyssnade lika bra som alltid! :D<3

Några av er undrar kanske va Douglas är för sak men jag berättar det senare då jag har lite mera bilder ;)<3

Kram alla!
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback