Hon ska få!

Seriöst nu i efterhand är jag så sjukt arg på Annie Silvén !
Tack vare henne fick vi göra 70sit-ups sammanlagt !!! >:
Om de kommer mer snö ska ja fanide mula dig Annie och jag vet att du läser detta! >8D
MOAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!
Ne nu ska jag skärpa mig lite och inte va så elak. hehehhe...
Men iallafall.
Ännu en gång säger jag de, Boxning är fan skitkul!
Var inte rädda att testa på de!
Jag lovar; Du kommer inte skada dig första lektionen, Du får hjälp och lätta instuktioner!
'Eleverna' stöttar varandra och de är super! Tycker du att folk peppar dig i ridning? Testa då boxning så kommer du märka att peppen i ridning är fan ingenting emot den i boxning!
Så själv tycker jag att fler av er ska prova på de :)

Kommentarer
» Annie

Ehem...ja menade ju inte så...:D



Men de e klart, mula du mig!>8D

2011-01-20 14:01:55
URL: http://taspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback