Fredag till Måndag. Galenskaper!

Lite sen aktivering jag vet! xD
Men men... I fredags så sov Denice här hemma hos miiig i min säng och jag tog soffan o.o
Och sedan på lördag morgon så åkte vi ut till Harriet och G-O. Marielle var också där.
Mjaaa... och då så hämtade vi Indiana och Cyckla och red lite.
Dedde gallopperade och hoppade bana med Cyckla! :D Första gången som Cycklar hoppar också och hon var jätte fin! :) Synd bara att jag glömde kameran ... <-<
Indiana testade mig den lille saten! >-< Hon sparkade med ENA bakbenet då man ville att hon skulle trava xD
Jätte sur var hon xD
Aja. Lyckades få henne att trava ett halvt varv utan att hon sparkade, saktade in henne, berömde och skrittade runt :)
Sen bytte vi häst så att jag skrittade av Cyckla och Dedde satte igång Indiana!
Fan, stackars häst! XD
Hon var tvungen att hoppa och galloppera och trava! Dedde gav sig ju inte häller för fem öre! XD
och ja, efter ett bra tag så slutade Indiana med sina sparkningar och gav med sig :)
Sen så fikade vi lite och efter en stund så skulle Harriet rida Rex lite :)
Och redan då så var han svettig! Muskelpacket har ingen kondis! XD
Och jaaa... Dedde red honom också XD
Hon hoppade och galopperade! KAN NI TÄNKA ER DE?! OCH HAN ÄR EN SATANS SHIRE!  O_o
Men jaa... han blev trött på henne tillslut så han försökte bocka xD
Ni kan ju tänka er hur det gick! XD
Men ja. Hoppning verkade han tycka var jätte kul :)
Bild bevis finns :P<3

Sen så sov jag hos Dedde på lördagen och på söndagen var det att gå upp tidigt igen och vänta en tmma och sedan åka till Ponny Allsvenskan(deltävling) i ödåkra! :D
Fick jätte många fina syner utav alla sjukt fina hästar och många kort blev det också :)
Madde var med och tävlade för Viarp men dom åkte ut ;_; HEJJA VKRK! :D<3
Förövrigt så tillbringade jag och dedde dagen med att fotografera xD
Kan ju avslöjja lite så på efterhand att Ödåkralaget kom 1:a, Åsbo ponnyklubb 2:a och trea minns jag inte XD
Inte häller vilket som var bästa equipage O.o
jaja :)
Laddar upp MÅÅÅNGA bilder sen :)
Sen var det att åka med mamma ut till Harriet igen, pysslade lite med Indiana, lyssnade på bråk emellan pappa och Marielle, hon ville inte följa med hem blah blah blah... vill inte gå in på de direckt...
Men sen firade vi Elvira och därefter drog vi hem till lilla Kiba igen :)

Och tillsisst måndagen!
Gick i skolan ifrån 08.10-ca. 13.45 och hade bild hela jävla tiden!
Sen hämtade Harriet upp mig för vi skulle till malmö på ett möte med en stuteriägare :)
P.R.E hästar!
Pura Raza Española - Äkta Spansk Ras(Häst)
Asfina var dom! D:
Speciellt ett ljust sto dom hade och den totalt kritvita hingsten. Alegre. :)
Alla Importerade ifrån Spanien förutom de senaste två fölen som föddes i somras, Efter Alegre :)
AS SÖTA!!! >-<
Och ja. Stuteri ägarinnan visade upp alla sina hästar och GUUUD va fina dom var!
Hingsten kunde spanskskritt och stegra på kommando och även stayla runt och visa upp sig!
Stona var väldigt mycket för att visa upp sig dom också! :)
Sen var det ju så att den ena 3åringen.
Direckt då dom satte sadel på henne så började hon med spansk skritt. O_O
Helt sjukt vafan! xD<3
Grymt fina var dom ju iallafall :)
Sen så träffade vi på Harrine och Helge och hämtade upp en liten 14årig kise... och därefter en 16årig kise...
Självklart började jag att böla då jag fick höra hur den 14åriga såg ut... Ville verkligen inte lyssna och inte se... Det var hemskt!
Men kan ju berätta det att dom sover nu i frid och leker med alla de andra änglarna nu...<3
R.I.P Måns
R.I.P Indi

Ja... sen åkte vi till BK och åt lite... blev på bättre humör för det var faktist förträffligt gott O.o
Sen skjussade Harriet hem mig och så kom mamma hem och så slutade kvällen med varmchoklad och datorn xD


Hare bra! :)

Kommentarer
» Denice

Yihooo :D Det måste vi göra om <33333 :'D

2010-09-20 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback