Nu vare längesen.

Idag i skolan så blev det sååååå mycket gjort. 
På morgonen var de lucia. Ingen kommentar om den.
Sen var det bild. Vilket spenderades med att spela brick-breakers på mobilen och 'fajtas' med madde och elsa i korridoren :3
Sen kastade jag Emelies mössa på robban. Men den hamnade inte på Robban utan på golvet bakom. ._.
Känner mig såååå underbart träffsäker. NOT.
Sen var de lunch. tjatta tjatta tjatta- äta äta äta. Springa springa springa.
Sedan var de att åka buss till HK:n(Hemkunskapen) och nu kom jag på de att HK blir även Hells Kitchen ! :O
Och våran Hem-Kunskap är HELLS KITCHEN xD Fan va grym jag är (Y) xd
Aja. Vi skulle baka lusse-katter idag. Jobbade som vanligt med Borres och Julia :)
Vi e bäst! (Y)
Vi fick typ... "städa" köket :( och baka, äta, snacka, dö xD
Efteråt så typ... minns jag knappt.
När vi kom tillbaka till skolan bar de av direckt till slöjdsalarna där jag skulle ge Dedde några lusse-katter*smuggel smuggel*.
Då. Mitt. I. Allt. Ihopa. När jag och dedde står och snackar så kommer Robban ut. helt random asså :O Kanske inte.. vettefan. O.o
Aja. Jag gör bort mig totalt. Dedde dör. Jag dör. Dedde äter lusse-bulle. Jag sticker hem. Flyr min kos. Dör xD
Nejmen.
Sen släppte man ut hunden. Fixade ihop alla pengarna, busskort, nyckel m.m. och släppte in hunden och drog till skolan IGEN. Letade efter dedde. Hittade henne inte. Ringer. Hon är utelåst. tänker: Blå mullvad. Går hem till dedde.
Ser henne i sitt kök. tänker: EFTERBLIVNA BLÅ MULLVAD. Går in. Möter deddes mamma. Dör. Igen.
klagar. Följer efter dedde. tråkar. väntar. Är med i stallet, pussar cassis. är med tillbaka. drar till stan. shoppar, shoppar, shoppar. Åker hem igen. följer dedde, går hem.
dator dator dator. läser. ser på tv. läser. dator.
Aja. Mitt liv xD
//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback