Ny Header och Design Ändring

Nu har man ändrat headern och designen lite! :)<3
Ni har även så att ni kan se en liten bild på mig nu också XD

Idag är jag hemma ifrån skolan om ni undrar, Och de är utav personliga skäl.
Så de blir att mysa med lilla Kiba och träna lite extra med henne!

Såhär har jag mini planerat lite för dagen;
  • Gå ut en 20minuters runda och träna fot och att hon ska ha sin uppmärksamhet på mig, samt att stanna vid varje lycktstolpe och då ska hon sätta sig bredvid mig.
  • Träna lite Spin, Ligg(enbart röstkommando), sitta vackert, rulla runt.
  • Mysa
  • Försöka få henne att äta lite. Kan berätta lite om de sen i ett eget inlägg.
  • Gå ut och gå och träna lite lydnad på fotbollsplanen- Stanna, ligg, sitt, inkallning och passivitets träning.
Japp. Där har ni lite som vi ska göra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback