Hiss Och Diss

Remontträns Claridge House® Ashford

Varför?
Jo jag totalt älskar detta tränset!
Jag tycker att de är assnyggt!
Hade jag haft egen häst hade jag köpt detta träns! (Y)
De är brunt, mässingfärgade spännen och ljusa sömmar !
Varför?
Jo jag totalt älskar detta tränset!
Jag tycker att de är assnyggt!
Hade jag haft egen häst hade jag köpt detta träns! (Y)
De är brunt, mässingfärgade spännen och ljusa sömmar !

Showmaster® Schabrak GP

Nya 'ponny' schabraket. Asfult. Alldeles för mycket och för stark rosa färg och med broderiet och ytter kanten så blir de bara för mycket!
De var allt för mig :)

Kommentarer
» Madeleine Johansson

Hihihi saga ska köpa ett sånt råsa schabrak & hon tyckte jag skulle använda det när jag tävlar ;)

2011-01-25 07:16:33
URL: http://detaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback