Idrotten

Idag var de ledarskaps övning på idrotten igen :)
Idag var de Simon och Amela som höll i lektionen och de var fan i de super kul!
Stolt över att jag klarade uppvärmningen som var, Hopprep ofc. XD
Dom är överallt! HOPPREPEN ANFALLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehe nej men xD
Sen var de ju som huvudaktivitet Badminton och pingis :)
Badminton suger jag inte på men pingis finns de fan inte ord för ! ALDRIG MER!
Skämmer fan ut mig som en idiot xD
Inte för att Madde var mycket bättre än jag då. hehehehehehehehehehh xD
Slutade vid halv 4 idag. IT SUCKS. 
Men fick ju gå 10min tidigare då vi hade spanska-prov och enligt mig klarade jag de galant (Y)
Förutom de att Aconcagua är 6950m eller något sådant o jag skrev 1950m xD
Så bäst (Y)
Aja.
Cya folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback