Helg i Stallet och nyckel problem! :O

Ja då började man sitt lov med att fara te stallet :)
Åkte dit¨på lördag morgon och hem igen på tisdag eftermiddag.
Väldigt skojj lov, Började med att vräka i mig tårta och sedan dra till en fest hos G-O's son. :)
Sjukt skojj! :D
Träffade två nya kompisar där osså ifrån Perstorp, Awesuuuummeee (Y)
Hihi, gick o la mig vid tre tiden för att sedan gå upp vid kl. 08.00 -.-"
Tar oftast på mig morgon arbetet med hästarna för då är de så sjukt tyst och lugnt i stallet och de är så sjukt mysigt att vara ensam i stallet på morgonen. Tyvärr fick min syster också gå upp då för jag behövde hjälp! MOAHAHAHHA!!!!
Stackars flicka som har en syster som jag... de e för jävligt.

Men iallafall. Blev att Harriet och Elvira red ut en sväng på vägarna och jag tog med lilla Douglas i 'koppel' eller ja, grimskaft xD
Han är så mysig! :O Han som ALDRIG, fuckin' ALDRIG vill arbeta ordentligt travade faktist bredvid mig både löst och i grimmskaft!
Blev super glad! :D<3

Måndagen bar inte på så mycket mer än att mysa med hästarna och busa med hundarna.
Och i går då. DÅ NI Ska ni veta att jag kom på att jag inte hade någon hemnyckel och mamma jobba sen kväll! XD
Så stackars Harriet fick skjutsa mig till hässleholm så jag kunde sno mammas nyckel och sedan blev de tåget hem.
Fick dock vänta i ramlösa i 45min ! Fatta va kallt de var! ;O
Sen var de att dra ut me hunden och sedan, ja då blev de att starta musiken och baka scones xD

Aja.
Idag kommer kanske Madde ifrån Showjumpers.blogg.se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback