Dag 5-10

Dag 5
MIN MOBIL! MIN ÄLSKADE MOBIL! :D
Jag har haft en Xperia X10mini Pro i några månader tills vi skaffade ett nytt abbonemang till mig(med spärr..) o då fick jag en ny mobil 8D
Och då bleva de så att mamma tar min Xperia :)
Den nya är en HTC Gratia. Sjukt bra mobil och liknar en liten iPhone xD

Dag 6
Måndags schemat.
Jag vaknar och går sedan till skolan och har slöjd i 1timma. Sedan är de rast och därefter slöjd i 2timmar.
Därefter är de lunch och sedan Musik i 2timmar. Och då slutar jag vid halv tre typ.... tror jag.
men sen efter ca. 2timmar så blir att åka till boxningen. :) och sedan sover jag. typ...

Dag 7
Jag leker ofta med photoshop och jag är inte hel kass på de måste jag säga :)
Har nog inge mer att säga om det tror jag.

Dag 8
VETTEFAN O.o

Dag 9
Jag har bått i Bårslöv, Råå, Gantofta, Läckeby, Kalmar, Öland, Gantofta, Annat hus i Gantofta och nu till våren blir de flytt igen till Helsingborg. :)

Dag 10
Vad är kärlek för mig?
Jo. Kärlek är något som är underbart men förädiskt.
Jag avskyr det och tycker att de är sjukt jävla irriterande. Jag HATAR de.
Kan ju bero på att de bara blir förjävliga följer för mig hela jävla tiden, varända jävla gång . -.-"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback