Dag 12-13

Dag 12; Mitt Framtida jobb och sysselsättning
Jag önskar ju att få jobba med antingen hästar, hundar eller foto.  
Men vad exakt, de vet jag inte. :)
Men sysselsättning däremot !
Helt klart hästar och hundar! Jag älskar att träna med hunden och vara ute o busa och gå. De är så sjukt jävla mysigt! ^^
Hästar är allmänt UNDERBARA Att vara med och man känner sig så sjukt speciell när man ser en 800kg djur som lyssnar på dig och vill vara hos dig. Känslan av att veta att dom vill dig gott, att se att dom inte tänker skada dig.
De är en sjukt underbar känsla... <3

Dag 13; Mina kunskaper inom; Teckna
Jag har tecknat i ca. 15år. Började ju säkerligen innan jag var 1år men de är lättare att räkna på 15. ;)
Mina kunskaper innom teckna ligger mycket vid hästar som är de jag är bäst på. Dock målar jag ofta vargar också men de är jag mycket mindre bra på, men för att bli bättre måste man öva! :)
Människor suger jag på att måla så de bara flyger om de. Hur de går me dom vill jag inte ens ta upp o berätta XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback