Dag 11

Mina intressen.
I min intresse mapp ligger Fotografering, Hästar, Hundar, Måla/Teckna, musik och sitta vid datorn :)
Foto; Jag har en Nikon D3000 med standard objektiv och en Golla-Kamera väska.
Jag fotar mest hästar och olika objekt och blommor. Men ofta händer de att jag fotar min hund och kompisar också.
Hästar; Min styvmamma har 4st hästar och har haft hästar under i princip hela min uppväxt. Så hästintresset har väl vuxit sig fram igenom lekar och själv upplevelser :) Måste dock säga de att Douglas(Halvblodet på headern-Blått täcke) är förmodligen en utav de goaste hästar jag någonsin träffat! <3
Hundar; Min styvmammas syster har alltid haft schäfer, Min styvmamma och pappa har haft hund, Min moster har alltid haft hund. Så ja. Hundar har alltid funnits i familjen på ett eller annat sätt ! + De faktum att jag själv äntligen har fått min egna hund!
Hundar i sig är ättlingar till vargen och vargarna är ett utav de djur jag förundrar som mest. Så vackert, så kraftfullt och så farligt men kärleksfullt. :)
Måla/Teckna; Har alltid målat och tecknat och kommer alltid att göra!
Musik; Jag älskar att lyssna på musik, inte mer än de tror jag xD
Datorn; Ganska självklart ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback