Ny layout. Hiss och Diss

Japp! Nu har man skaffat en ny layout! :)
Är faktist riktigt nöjd med denna :3 Älskar denna typen utav färger... vet inte varför O.o


Jag hissar Presenter! :D Det är ju alltid lika skojj att få saker (Y) <3


Jag dissar http://www.stacygregg.co.uk/images/pony-books-hackamore.jpg hackamoore.
Varför? Jo. för att om man råkar rycka till i tyglarna kan man bryta nosbenet på hästen och det är inget jag ser positivt. Därav anser jag att om man rider med hackamoore ska man vara en riktigt rutinerad ryttare som inte behöver tränset för att styra hästen jusst för de risker som de innebär med hackamoore.
Japp. Detta är min åsikt kära läsare kom ihåg detta ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback