Stallet

Idag åker man till stallet då. Blir roligt att träffa hästarna igen.
Saknar Gammel-Gubben Douglas ;_; eller ja. General Tjockis som jag kallar honom xD
Vilket kommer ur; Generalen som han blivit kallad utav sina förra ägare :)
Varav att en utav hanns ägare haft någon ställning inom militären! :O
Skit coolt (Y)
Tanya finen, Surtant Indiana och Rexen :)
Ska bli kul att kunna vakna upp och bara vanka ut i stallet. Släppa ut hundarna. Fodra hästarna. Mysa med både hundarna, hästarna och katterna.
Ska bli underbart att kunna gå ut och praktiskt taget nästan sova i hagen hos dom..<3
Bara se hur dom betér sig, få en lektion i Equus inom flocken utav Equiner själva.
Har märkt själv att jag fått mycket lättare att förstå hästarna också... det är en underbar känsla måste jag säga ^^<3

Men nu ska jag ge hunden mat, Katten mat och hela köret xD
Hare bra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback