jävla...

Ja är inte direckt fröken "Happy Face" jusst nu.
Som vanligt ska mamma tjata om en massa gymnasier när jag redan bestämt mig för vad jag vill bli!
Så jävla irriterande!
Och sen blir hon pissed bara för att jag säger ifrån att jag redan funnit de gymnasiet jag vill gå på och tjatar om "Ja men du kan ju få en ordentlig utbildning här" ja det kan jag kanske.
Men jag ska tycka det är kul också!
ELLER HUR?!
Jag vill göra något som jag tycker är kul och som man kanske får kämpa lite med. Jag vill inte bara stå i en fucking affär dagarna i ända hela tiden och bara snacka med folk och hjälpa.
Jag vill fota, jag vill vara ute, jag vill kludda i Photoshop, jag vill ha roligt!
Är det så svårt att fatta?!
Tydligen.

Kommentarer
» Bubbah

Hur är det flikka? D: ♥

2010-11-20 12:17:32
URL: http://bubbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback