Julen var här :)

Nu är julhelgen allt över!
Själv har man haft en sjukt UNDERBAR Jul <3 slår fan alla<3
Var hemma hos Harriet och G-O.
Lilla Syster och Mamma var där dem också. Kiba var med hon osså såklart<3 :3
Åkte ut med Katarina till skäralid på lillajulafton. På jul morgonen släppte man ut hästarna och var ute i ca. 1-2timmar och bara myste och fotograferade. Dock är de flästa bilder på Harriet och G-O's dator xD
På kvällen blev jag skallad utav Douglas och då pizz förbannad. Mobilhelvetet ringde och han blev nyfiken och sen då jag rörde mig lite väl hastigt drog han upp huvudet och skallade mig.
Och gissa vem de var som ringde? Jo Mamma. Var jätte sur sen. men de gick över...
Kan ju berätta mina julklappar! :)
  • Jeans- fick jag reda på idag xD
  • Kalligrafi Set
  • Stall jacka
  • Wendy Tidning utav syster min.
  • Bh*intresseklubben antecknar*
  • 1500kr- Vilket gick åt julklappar och 2st egna julklappar! Djur-anatomi bok och ett ritblock med tusch och bläck pennor :)
  • Bok om hundens hälsa/sjukdommar
  • En snygg svart ram
  • Fotopapper
  • 100kr
Ja. Detta är vad jag fått :) Men ska till pappa på fredag så får se vad jag får där! 8D
Ida 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback